piątek, 30 listopada 2012

Wahania wahania i jeszcze raz wahania

Na czym teraz można zarobić, przy takiej niepewnej sytuacji na giełdzie, bo brak już mocnych wzrostów i nie przewiduje ich na najbliższe dni?
Oprócz TVN-u który rekomendowałem parę postów niżej, na którym współpracujący ze mną inwestorzy w tym momencie zarobili jakieś 10% w kilka dni giełdowych, w gronie rodzimych największych spółek aktualnie nie widzę kandydatów to zarobienia.
Mam parę propozycje mniejszych spółek, na jednej z nich inwestorzy również już zarobili parę procent, na reszcie skupie się jutro, dokładnie przeanalizuje w co należy wejść i dostarczę te informację grupie współpracującej.
Chciałem również podziękować za słowa wsparcia, które dostaję od ludzi myślących z którymi współpracuję, którzy radzili mi skupić się na ludziach którzy są otwarci na moją wiedzę i nie przejmować się resztą. Otóż odpowiadam, nie potrafię tak, chce otworzyć ludziom oczy, nie chcę żeby dalej tracili kapitał na rzecz oszustów którzy regulują giełdę, którzy wydają błędne rekomendacje i będę walczył o to, nawet za cenę krytyki.
Gorące pozdrowienia i spokojnego weekendu - Paweł Duszyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.