czwartek, 13 grudnia 2012

Rekomendacje

Dzisiaj zrobiłem przegląd rekomendacji  "kupuj" wydawanych przed naszych domy maklerskie, do tego mój chłodny komentarz, na szybko bez głębszej analizy. Oczywiście nie podaje tych rekomendacji w celu zasugerowania zakupów, nigdy kieruje się rekomendacjami wydawanymi przez DM, robię to dzisiaj czysto informacyjnie.
Więc zacznijmy od rekomendacji kupuj KredytB, wystawionej przed BreBank, cena docelowa 18,80. Tutaj wyjątkowo potwierdzam tą rekomendację, taką samą rekomendację dostała grupa ze mną współpracująca przy kursie 15,80. Aktualnie kurs ląduje na 16,56. Wg mnie są szanse na dalszy wzrost.
Następnie pod lupę bierzemy trzy rekomendacje kupuj z dnia 12.12.2012, wydane przez Wood Company.
Bogdanka, z ceną docelową 167, przy kursie 131 - jak dla mnie mocno przeszacowany kurs, nie daje szans na realizacje rekomendacji.
Cyfrplast - cena docelowa 19,60 przy kursie z dnia wydania 17,10. Jak dla mnie również nie ma przesłanek do takiego wzrostu, może o czymś nie wiem, a może jest to błędna rekomendacja?
No i na koniec JSW - z ceną docelową uwaga - 109, przy cenie z dnia rekomendacji 89, jak dla mnie aktualnie nie realna sytuacja, nie wiem skąd takie ceny, ale nie daję szans na realizacje tej rekomendacji.
Jeżeli chodzi o dom BZ WBK - Kopex z ceną docelową 23,50 przy cenie 17,71 - zgadzam się z tą rekomendacją, cena to aktualnie 18,50 - wg mnie można jeszcze na tym zarobić.
Ostatnią rekomendacją jednocześnie najbardziej świeżą są akcje CIECH, zalecenie kupuj wydał Raiffeisen. Cena docelowa 26, przy kursie z dnia wydania 22,55 - może w bardzo długim terminie, w mojej taktyce nie ma czasu na tak dużą stratę czasu i zamrożenie pieniędzy przy nie dużym zysku.
To by było na tyle, co jakiś czas zrobię kolejny przegląd, są to wnioski wyciągnięte na szybko z własnej wiedzy.
Pozdrawiam gorąco PD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.