poniedziałek, 11 lutego 2013

Tak jak pisałem, zgodnie z planem, po weekendzie analiz, inwestorzy otrzymali wytypowane spółki. Więcej czasu pozwala mi dokładniej przeanalizować wybrane walory. Ostatni zastój wynikał z tego, że co brałem spółkę pod lupę okazywało się, że nie jest warta inwestowania. Zaczęło się pojawiać zniecierpliwienie i presja, na co więcej nie możemy sobie pozwolić - sprzyja to podejmowaniu błędnych decyzji.
Drugą sprawą, jest że co raz więcej osób skorzystało z moich wskazówek dotyczących analizy technicznej, doszukują się formacji - tych które zamieściłem. Chyba wszystkim zdołałem odpowiedzieć, bo cieszy mnie, że ludzie czytając wpisy starają się skorzystać i nauczyć się czegoś - jestem skrajnym zwolennikiem samorozwoju. W jakimś stopniu również mi to pomaga, mogę zauważyć coś czego sam bym nie dostrzegł. Dlatego proszę się nie przejmować kiedy dostają Państwo odpowiedź typu "miło że korzysta Pan z moich zasobów, ale ta spółka się nie nadaje". Pierwsza kwestia, to fakt zauważenia formacji, druga kwestia to szereg wskaźników które trzeba wyznaczyć i odnieść do danej sytuacji spółki. Tak więc apeluję o wytrwałość w poznawaniu tajników analizy technicznej - każda wiedza może w przyszłości zaprocentować.
Pozdrawiam PD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.