piątek, 3 stycznia 2014

Informacje giełdowe

Nie ma możliwości być na bieżąco z wszystkimi informacjami na giełdzie. Ja żyje z giełdy, żyje giełdą i jednocześnie moją pasją jest giełda, siedzę w tym głęboko a mimo wszystko niektóre informacje mi umkną. Mam grono osób z którymi również mam kontakt na bieżąco i informują mnie na bieżąco o ważnych sprawach związanych z giełdą, tak jak dzisiejsza informacja z Kopex-u, która w ogóle staje się bardzo interesującą spółką - ale nie o tym dzisiaj. Do czego zmierzam - osoby które grają na giełdzie, a traktują to jako zajęcie w wolnym czasie - radzę wybrać sobie grono 5-8 spółek i tymi papierami się interesować. Nie macie szans ogarniać bez pomocy innych osób całej giełdy. A jak ważna dla kursu akcji może być jedna drobna informacje chyba każdy się przekonał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.