wtorek, 29 lipca 2014

 Chcę oficjalnie złożyć przeprosiny dla autorów artykułów i właścicieli serwisów następujących portali:

 Publikowałem na stronie artykuły z tych stron, jednak nigdy nie podpisywałem się jako autor, miałem na celu przekazanie czytelnikom ciekawych wiadomości i z reguły podawałem źródło i właściciela tekstu, jednak przez moją nieuwagę nie zawsze. Myślę że serwisy na tym skorzystały ponieważ publikuję tylko wartościowe teksty więc była to poniekąd reklama - chociaż nie to było moim celem i nie miałem z tego żadnych profitów. Niemniej rozumiem że nie powinienem tego robić bez ich zgody, a autor i źródło powinno być podane przy każdym tego rodzaju wpisie na  moim blogu, mogę zapewnić że sytuacja ta się już nie powtórzy.

Z tego powodu OFICJALNIE PRZEPRASZAM ZARÓWNO WŁAŚCICIELI W/W STRON JAK I AUTORÓW TEKSTÓW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.