czwartek, 17 lipca 2014

Rozpoczynamy drugi etap

W ciągu 22 miesięcy od kiedy prowadzę blog, zdobyłem grono współpracujących ze mną osób. Zdobyłem kilka wartościowych znajomości oraz sam się ciągle rozwijałem. Wszystkie moje posty można zobaczyć w archiwum po prawej stronie. Żadnego nie usunąłem ani nie próbowałem edytować. Powstał w tym czasie ebook który uratował mnóstwo oszczędności (często odkładanych przez całe życie) zwykłych ludzi - czyli Was.
Chciałbym zaznaczyć że nie zapomniałem o korzeniach i podstawowej zasadzie tego bloga. Jest to NIEZALEŻNA pomoc dla inwestorów i to się nigdy nie zmieni. Nigdy na temat publikowanych postów nie będzie wpływała krytyka czy chęć uzyskania większej liczby odbiorców przez pisanie tego co chcą przeczytać.
Blog ten doceniło grono osób, wiele osób pisało z podziękowaniami, z kilkoma osobami pozostał prywatny kontakt. Nie mam na celu chwalenia siebie, a pokazanie że strona ta zaistniała w sieci i co raz więcej osób chce rozpocząć współpracę. Jako, że portal jest niezależny ciężko mi było dobrać współpracowników, jednak sam nie mam czasu na organizowanie szkoleń, postanowiłem podjąć współpracę z dwoma platformami. Oczywiście wcześniej sprawdziłem, co chcą przekazać, czy jest to bezwartościowa dobrze brzmiąca masa informacji z której przeciętny gracz nie zrozumie praktycznie nic, czy cenne zasady które pozwolą odnaleźć się na giełdzie i mnożyć kapitał.

Tak więc podaję chciałbym polecić pierwsze szkolenie wstępne, osoby zainteresowane rozwojem na pewno skorzystają.

http://investhelp.pl/szkolenia/fundusze-inwestycyjne/?utm_source=www-wo-102&utm_medium=display&utm_content=pid-wo-102&utm_campaign=ih-wo-fi
http://investhelp.pl/szkolenia/fundusze-inwestycyjne/?utm_source=www-wo-102&utm_medium=display&utm_content=pid-wo-102&utm_campaign=ih-wo-fi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.