czwartek, 22 października 2015

Cierpliwość

Dzisiaj krótki wpis na ten temat jak w tytule. Dzwoni do mnie sporo osób i pyta jak często grać. Są osoby które chodzą chore jak nie otworzą 5 zleceń w tygodniu. Ja gram 1-2 spółki na tydzień i w zupełności to wystarcza. Nie byłbym w stanie wyselekcjonować 5 dobrych spółek w tygodniu, chociaż po części to rozumiem, każdy chce grać jak najwięcej żeby jak najwięcej zarabiać, niestety to tak nie działa, a z reguły jest wręcz odwrotnie. Dlatego apeluję o cierpliwość, spokojne granie tylko pewnych spółek i małymi krokami cały czas do przodu. To samo tyczy się sprzedaży akcji, podałem raz współpracującym inwestorom na prawdę dobre spółki - sam też je kupiłem, pozbyłem się ich po dwóch tygodniach z 15% zyskiem. Po dwóch miesiącach dzwonił do mnie jeden z tych inwestorów, o którym już nawet zapomniałem, czy to dobry moment na sprzedaż tych "dobrych spółek" - po dwóch miesiącach wypracował zysk 45%.
Proszę więc o spokój w grze, tylko w ten sposób można wygrywać na dłuższą metę, ustawiać SL i cierpliwie czekać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.