wtorek, 1 grudnia 2015

Efekt soboty

Każdą sobotę poświęcam na wyznaczenie mi i mojej grupie inwestorów kierunku na nadchodzący tydzień. Efektem mojej kilkugodzinnej pracy jest wybranie jednej perełki, która ma szanse przynieść nam zysk w najbliższych dniach na poziomie 30%, spółka nie wchodzi w skład WIG20, tyle mogę powiedzieć. Inwestorzy mają ją już na swoich skrzynkach.
Mój komentarz do aktualnych wydarzeń? Sytuacja dla mnie jest mocno nie pewne, radzę ostrożnie podejść do inwestowania w najbliższych dniach powinno wszystko się wyklarować, czy to tylko korekta czy konkretny ruch w dół. Jeżeli już ktoś nie może się powstrzymać przed inwestowaniem radzę wejść w spółki nietrendowe.
Krótko dziś, bo dość już mam patrzenia w monitor, pora odpocząć z rodziną i znajomymi i na to przeznaczam dzisiejszy wieczór i całą niedzielę.
Pozdrawiam - PD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.