piątek, 23 listopada 2012

Na TVN wyciągnęliśmy ładnych parę groszy, teraz albo wychodzimy albo ustawiamy wysoko STOP'y żeby nie stracić na tym papierze, informację tą podałem na ogólnym widoku blogu, żeby udowodnić paru osobom, że nie jestem przypadkową osobą, chociaż nie mam w tym żadnego interesu.
Wieszcze spadki, jest kilka osób które mnie krytykuje, oczywiście rusza mnie to nawet w najmniejszym stopniu, tylko nie wiem czemu, bo nikomu nie każę czytać moich wpisów, a jedynie chcę otworzyć ludziom oczy. Nie ufajcie analizą domów maklerskich, to wszystko nakręca biznes, który ma olbrzymi kapitał, a ten kapitał dają inwestorzy bez elementarnej wiedzy. Nie ma inwestowania na wyczucie "bo wydaje mi się że jak spadło to teraz powinno urosnąć" - może się udać, ale w końcu się przejedziecie, takie myślenie na giełdzie nie ma prawa bytu. Prawda leży po naszej stronie, a nie po stronie amber gold.
Gorąco pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.