piątek, 4 stycznia 2013

Prawda boli

ENELMED - to przykład spółki która wygenerowała wzrost o prawie 100% w ciągu 3 sesji giełdowych, jak widać jest to możliwe, były rekomendacje na kupno tego waloru. W taki sposób zostanie wyprowadzone tylko ścisłe grono spółek. A niektórzy inwestorzy nadal drepczą w miejscu, są zamknięci na pomoc z zewnątrz. Nie posiadają elementarnej wiedzy, a chcą inwestować z powodzeniem na giełdzie - to niemożliwe. Jeżeli ktoś woli fundusze czy AmberGold to proszę bardzo. Ja apeluje o rozwagę w inwestowaniu, do wszystkich współpracujących i tylko przypadkowo odwiedzających ten blog. Przestańcie tracić pieniądze przez głupotę, nie kupujcie czegoś o czym nie macie pojęcia. Dajcie sobie pomóc!! Jeżeli nie ufacie mi, to udajcie się do konkurencji (tylko uważać na naciągaczy), ale nie traćcie dalej kapitału przez głupotę.
Przepraszam jeżeli zbyt dosadnie przedstawiam prawdę, ale szlag mnie trafia jak dostaję telefony w stylu "byłem pewny że spółka urośnie, wszyscy tak mówili i czytałem na jakiejś stronie rekomendację, straciłem 20% kapitału, panie Pawle co teraz robić?", do cholery ludzie nie ma cudów, nie sprawie że spółka odrobi te straty, ale pytam czemu wcześniej Pan nie dzwonił, tylko jak się pali grunt?
Pozdrawiam PD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.