środa, 15 maja 2013

Po bardzo udanym początku tygodnia, najprawdopodobniej dzisiaj przyjdzie czas na korektę i częściową realizację zysków. Jak widać mamy jasną odpowiedź na pytania które mi zadawano w ostatnim czasie "na świecie iskrzy od konfliktów zbrojnych, co z nowym OFE, jak na to wszystko zareaguje giełda?". Odpowiadałem, jakby miała zareagować to już by było za późno, a zamieszanie w mediach można było fajnie wykorzystać i w dołku wywołanym zakłamaną medialną burzą zakupić akcje. Giełda ma się dobrze.

Druga sprawa to informacje które zamieszczałem na blogu na temat spółek z grona WIG20. Często wklejałem artykuły czy komentarze, ale tylko te z którymi w 100% się zgadzałem. Często również dodawałem swoje opinie na ten temat. Jaki miałem w tym cel? Chciałem pokazać jak ważna jest analiza techniczna, mam nadzieję że wszystkim to udowodniłem. Szczególnie jasno było to widać na KGHM, któremu nie wróżyłem nic dobrego i to się potwierdziło w okresie w którym WIG20 mocno szedł w górę.
Cóż kto dalej zamierza grać "dużo spadło, to pewnie wzrośnie" ten będzie żałował. Nie na tym polega zarabianie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.