czwartek, 14 listopada 2013

1. Urodziny

Dokładnie dzisiaj mija równy rok od czasu kiedy założyłem tego bloga. Bardzo miła rocznica, chociaż trzeba przyznać, że nie raz zastanawiałem się czy jest sens to prowadzić, szczególnie po tym jak spadła na ten portal fala krytyki, zostałem oskarżony o podszywanie się pod niejakiego Pawła Juś, a moje imię zostało oszkalowane. Cóż - postanowiłem w pewnym momencie, że za dużo mam do zrobienia, żeby zwracać większą uwagę na tego typu zagrania. Idea tego bloga jest wielka, po pierwsze chciałem pomóc początkującym inwestorom ocalić ich kapitał - którym najczęściej są ciężko zarobione oszczędności - w dużym stopniu udało mi się ten cel zrealizować - oczywiście w stosunku do osób które się do mnie zgłosiły o pomoc. Drugim i to dużo większym i ambitniejszym celem jest zebranie osób ściśle współpracujących, z indywidualnie małym kapitałem, a zbiorcze z kapitałem na tyle znaczącym aby móc wpływać na notowania mniejszych spółek. Wydaje się abstrakcyjne, ale z miesiąca na miesiąc odnosimy sukcesy a grono rośnie. Plany są ambitne, zobaczymy jednak jak je zweryfikuje rzeczywistość. W każdym bądź razie już teraz dziękuję wszystkim osobom które się przewinęły przez kontakt ze mną. Rozwijajmy się.

To tak tytułem rocznicy - odnośnie współpracy, sytuacja się nie zmienia, czekam aż sytuacja się ustabilizuje i wtedy prześlę spółki. O nikim nie zapomniałem, trwa to dłużej niż zwykle ale oczywiste jest że nie można sobie pozwolić na giełdzie na grę "na siłę". Proszę o cierpliwość.

Serdecznie pozdrawiam Paweł Duszyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.